BURGARE+GLASS



Idag var dagen med stort D. Dagen det var dags för mig att smaka cheesburgare doppat i Mc Flurry Ballerina Kladdkaka. Jag var lite skeptisk till det i början men man måste ju alltid smaka som alla vuxna hela tiden tjatar om. Jag smakade men körde med cheesburgare utan gurka (hatar den där äckliga lilla gurkan!). Till min förvåning så var det faktiskt riktigt gott! Måste defenetivt göra om det! Det var mycket godare att äta glass på burgaren än för sig självt.

Skynda till Donken innan " Mc Flurry, Ballerina Kladdkaka" försvinner!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jaa! Är obeskrivligt glad att du dokumenterade denna upplevelse! :)

2011-06-22 @ 00:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0