JORDGUBBSSTÄLLET



Oj vilket smultroställe jordgubbsställe! Nu vet ni vart jag kommer hänga i sommar... 90 grader öster om huvudentrén till huset. Om det är någon som vill ta på sig det hedrande uppdraget att få rensa denna heliga plats från ogräs i sommar, så får ni gärna mejla erat cv så anordnar jag en autition nästa vecka. Vinnande sökande får inte bara den stora äran att rensa ogräs... den får även smaka på jordgubbarna!! Bli inte helt överexalterade nu utan börja träna istället. Det är en stor titel som står på spel: "Emma Jordgubbslandsrensare 2011"

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Wow! När kan jag lämna cv?



Vill också passa på att säg att jag älskar din blogg, det är nog den bästa matbloggen som finns!

2011-06-23 @ 10:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0